Logótervezés
Egy egyedi, időtálló logó a céged alappillére.
Megkülönböztet és kiemel a konkurenciától, a későbbi beazonosíthatóságot pedig versenyelőnnyé emeli.
Szeretnél ütős első benyomást tenni?
Kreatív logó tervezésre vágysz?
Ki akarsz tűnni versenytársaid közül?
Ha igen akkor jó helyen jársz.
Legyél kezdő vállalkozó, vagy nagy cég tulajdonosa, tudnod kell hogy előbb vagy utóbb mindneképp szükséged lesz egy minőségi, egyedi és időtálló logóra.
De mire jó egy cég logója?
Kommunikál: Segít beazonosítani mivel foglalkozik az adott cég.
Egyedivé tesz: egy jó logót bármikor felismersz, melyik céghez is tartozik.
Hűségeséget épít: miután felismerik, a te szolgáltatásodat veszik igénybe, vagy te termékedet veszik le a polcról
És végül ezeknek az egyvelegeként: profitot termel.
LOGÓTERVEZÉS
1. Konzultáció:
IGÉNYFELMÉRÉS ÉS ÁRAJÁNLATADÁS
2. Konkurencia elemzés:
KUTATÁS ÉS MOODBOARD KÉSZÍTÉS
3. Logó koncepciók tervezése:
KÜLÖNBÖZŐ LOGÓKONCEPCIÓK ÉS RAJZOK KÉSZÍTÉSE
4. Brand image kialakítás:
SZÍN, TYPOGRÁFIA, ARCULATI ELEMEK MEGHATÁROZÁSA BRANDBOOKBAN
5. Arculati elemek kialakítása:
EGYÉB ARCULATI ELEMEK MEGTERVEZÉSE
Nagyszerű termékeid vannak, nagyszerű szolgáltatásaid, jó! És most? Szükséged van egy egyenértékű nagyszerű logóra. Egy olyan márkaidentitásra, amely ezt igazolja.
Egy jó logó ismertséget és bizalmat épít.
Öt kulcsfontosságú dologgal kell rendelkeznie:
– Emlékezetes
– Egyszerű
– Sokoldalú
– Valós
– Időtlen
A nap végén a logótervezés egy márkaépítési és marketingeszköz, amely a vállalkozásos megjelenítésére használható, miközben a történetedet meséli el.
A kreatív kihívás minden stúdió számára az, hogy a stratégiai ötleteket pontos tervekre fordítsa, és nekünk talán ez az előnyünk is. Ha szeretné hogy márkája a lehető legfelkészültebb kézben legyen akkor jó helyen jár.
LOGÓTERVEZÉS
LOGÓTERVEZÉS
szó logó
embléma logó
monogram logó
absztrakt logó
figura / kabalalogó
évfórdulós / jubileumi logó
vegyes stílusú logó
színes / fekete-fehér
LOGÓTERVEZÉS
1. Konzultáció:
IGÉNYFELMÉRÉS ÉS ÁRAJÁNLATADÁS
2. Konkurencia elemzés:
KUTATÁS ÉS MOODBOARD KÉSZÍTÉS
3. Logó koncepciók tervezése:
KÜLÖNBÖZŐ LOGÓKONCEPCIÓK ÉS RAJZOK KÉSZÍTÉSE
4. Brand image kialakítás:
SZÍN, TYPOGRÁFIA, ARCULATI ELEMEK MEGHATÁROZÁSA BRANDBOOKBAN
5. Arculati elemek kialakítása:
EGYÉB ARCULATI ELEMEK MEGTERVEZÉSE
Nagyszerű termékeid, esetleg nagyszerű szolgáltatásaid vannak? Jó! És most? Szükséged van egy egyenértékű nagyszerű logóra. Egy olyan márkaidentitásra, amely ezt igazolja.
Egy jó logó ismertséget és bizalmat épít.
Öt kulcsfontosságú tulajdonsággal kell rendelkeznie:
– Emlékezetes
– Egyszerű
– Sokoldalú
– Valós
– Időtlen
A logótervezés egy márkaépítési- és marketingeszköz, amely a vállalkozásod megjelenítésére használható, miközben a történetedet meséli el.
A kreatív kihívás minden stúdió számára az, hogy a stratégiai ötleteket pontos tervekre fordítsa, és nekünk talán ez az előnyünk is. Ha szeretné hogy márkája a lehető legfelkészültebb kezekben legyen akkor jó helyen jár.
LOGÓTERVEZÉSI CSOMAGOK
3 különböző logótervezési csomag áll azon partnereink rendelkezésére, akik logótervezési szolgáltatásunk szeretnék igénybe venni.
Azt, hogy melyik csomagra lehet szükséged, befolyásolja a cég profilja, a szolgáltatás amit nyújt, a célközönség, valamint az erre ráforditani kivánt büdzsé.
Pár tanács a logótervezés megkezdése előtt: Kérdezd meg magadtól, hogy mit szeretnél elérni a logóval, mire szolgáljon a logód? Ezután válaszd ki a megfelelő formátumot! A logó lehet szöveg alapú, ikon alapú, vagy kombinációja a kettőnek. A színeken is érdemes előre gondolkozni és leszűkíteni. Miután a logód megkaptad a tervezőtől, kérj visszajelzést másoktól! Ez egy nagyon jó külső visszajelzés és visszacsatolás, hogy valóban sikerült-e elérnünk a célunkat. Ha mindenki érti az üzenetét a logódnak, akkor készen állsz az új logód használatára és branded építésére. Ne feledd, a következetes arculat használata kiemel a konkurenciából!
LOGÓTERVEZÉS BASIC
A logó tervezés már akár közepes méretű cégeknek is tökéletes választás lehet. Akik már felismerték a márkatervezés fontosságát, de még nincsen nagyobb rendelkezésre álló pénzügyi háttér rá. Álltalában ebben a csomagban 3-5 logó verzió készül és ezt 3 korrektúra fordulóval finalizáljuk. Persze minden nyomdai formátumban rendelkezésre bocsájtjuk, raszteres és vektoros formátumban.
LOGÓTERVEZÉS REDESIGN
A redesign olyan logófrissítést jelent, ahol a régi logót modernebb formába öntjük, de úgy, hogy a cég régi ügyfelei is felismerjék azt. Itt álltalában a formavilág és szín világ csak minimálisan frissül, mint egy autó típusnál egy forma frissítés. Mindenki tudja milyen autót néz, de mégis frissebb, üdébb, modernebb az új design. Álltalában ebben a csomagban 2-3 logó verzió készül és ezt 2 korrektúra fordulóval finalizáljuk. A végső logót minden nyomdai formátumban rendelkezésre bocsájtunk, raszteres és vektoros formátumban is.
LOGÓTERVEZÉS PRO
A logótervezés nagyágyúja. Itt már komolyabb piaci feltérképezés is van mögötte, megvizsgáljuk a konkurenciát, összehasonlítjuk a jó valamint a kerülendő példákat. Ebben a csomagban mindent meghatározunk, ami egy cégnek az erős kezdéshez kell: logó, arculati színek, betűk és arculati elemek. 4-6 terv szokott születni, de nem ritka, hogy még több. 4 korrektúra fordulót adunk a véglegesítéshez. A felhasználható logót JPG formátumban és nyomdai vektoros PDF-ben adjuk át, illetve olyan formátumban, melyben az ügyfél igényli. Végül adunk még egy mini arculati kézikönyvet, ami tartalmazza a választott betűt és színeket.
Amennyiben ötleted, projected lenne számomra, lépj velem kapcsolatba és mondj el többet:
info@vadondesign.hu
+36 20 264 55 37
és mondj el többet: