fbpx
4 tipp az ütős csomagoláshoz
2016. 10. 07.
2017 várható logó trendjei, készen állsz?
2016. 12. 14.
Összes mutatása

4 tipp, hogyan legyen egységes arculatunk

 

1. Legyünk autentikusak

Ha hűek maradunk a cégünk hivatásához, akkor egy olyan egyedi arculatot tudunk felépíteni, ami fenntartható és sikeres lesz. Az arculat kiépítésének csak úgy szabad nekiállni, ha tudjuk hogy milyen üzenetet szeretnénk közvetíteni magunkról, ha tudjuk hogy hogyan akarnak minket a potenciális ügyfelek látni. Ha megértjük a célközönségünket, hozzátesszük a mi céljainkat, és felmérjük a konkurenciáinkat akkor egy nagyon hatékony és autentikus arculatot tudunk létrehozni.

2. Legyünk koherensek

Mindegy hogy a vásárló megnéz egy terméket, vagy egy értékesítővel beszél, vagy épp online rendel tőlünk, az élménynek ismerősnek kell lennie. Az arculatnak minden létező minket megatározó apróságon végig kell vonulnia, egy egységes frontot kell alkotnia. Ha egy jól átgondolt, összeszedett képet mutatunk magunkról, akkor az bizalmat és hűséget generál a vásárlóink körében.
 

3. Legyünk mások

Szegmentáljuk el magunkat a versenytársaktól. Lépten nyomon találkozunk óriás plakátokkal, reklámokkal, busz matricákkal, szórólapokkal. Mindenki azon van, hogy minél több vásárlót nyerjen meg magának. Miért is kéne hogy épp a mi szolgáltatásunkat válasszák? Miközben az értékeinket továbbra is helyesen kell lekommunikálnunk, ki kell emelnünk a megkülönböztető tulajdonságinkat, egyszerűen, érthetően, hogy könnyen be tudjanak minket azonosítani azok alapján.

4. Legyünk időtállóak

Egy jó arculatnak ki kell állnia az idő megpróbáltatásait. Nem csak a megtervezéstől számított 1 éven keresztül kell aktuálisnak, és kreatívnak lennie. A jó arculat éveken át releváns és figyelemfelkeltő. Nem kell évente cserélgetni, így megbízhatóságot sugároz és beleivódik a vásárlók emlékezetébe. Röviden emlékezetes és ismerős is egyben.
 
Tehát az erős arculattervezést alapos kutatómunka, határozott célok, és egy erős grafikai csapat munkája alkotja. Ha az első kettő megvan, már csak mi kellünk hozzá! :)
 
2019. 04. 17.

Kreatív önéletrajzok, avagy az álláskeresés első pontja

Söpörd el a hétköznapi, unalmas önéletrajz sablonokat, és lépj elő a szürkeségből.
2019. 04. 04.
seo es a keresooptimalizalas

A keresőoptimalizálás és a webdesign kapcsolata:

ezekre ügyelj a design kiválasztásánál, ha SEO központú honlapot szeretnél!

Mondani szokás, hogy ahány ház, annyi féle szokás. Na már most ez az arculatok esetében sincsen másképp, főleg hogy hogyan reagálunk azokra. Gondoljunk bele amikor lekapunk a polcról egy szuper kreatív csomagolást, vagy amikor elnevetjük magunkat egy ötletes reklámon, vagy amikor épp a kedvenc italunkat isszuk. Fogyasztóként minden nap döntéseket hozunk a márkaarculatok alapján. Hűségesek vagyunk ahhoz a márkához, ami már egyszer megfogott minket.

 

De hogy mi is kell ahhoz hogy a mi arculatunk is olyan sikeres legyen hogy hűséges vásárlóink legyenek?

 

Jöjjön néhány tipp: