4 tipp, hogyan legyen egységes arculatunk
A színek üzenete

2017 várható logó trendjei, készen állsz?

A tavalyi év munkáit, nemzetközi piac elemzéséit követve készítettünk egy kis segítséget azoknak akik jövőre szeretnék az arculatukat megújítatni vagy belekezdeni egy saját vállalkozásba és ahhoz szeretnének egy ütős brandet kialakítani.

Utánajártunk idén mik voltak a trendek, mely irányok erősödtek meg vagy éppen merültek a feledés homályába, persze csak ideiglenesen, hisz pont ez az a piac ami évről évre (sőt hónapról hónapra) megújul és sosem lehet fix bevált design receptekre alapozva tervezni.

Habár olyan mint a tenger mindig változik, a végcél mindig állandó: meghatározó, egyedi és időtálló logót tervezni, amit a célközönség felismer, azonosít és társít a céghez.

 

1.

Kézzel írt



Kézműves termékek és éttermek által előszeretettel használt irány.

Autentikus, személyes, naturális.

2.

Kalligrafikus logó



Szintén a kézműves termékeknél és a őstermelő termékek gyártóinál elterjedtebb.

Fiatalságot és rugalmasságot sugárzó logó.

3.

Tört betűk



Egy egyszerű, betű vagy embléma tudatos széttörésével alkotott logó.

A törés utalhat a cég szolgáltatására, apró ötlettel lehet egyedit alkotni.

4.

A "szolid" logó



Legletisztultabb irányzat, inkább az egységes arculaton mutatkozik meg nagyszerűsége.

Egyszerű formák, betűk összeolvasztása. FŐ a letisztultság.

5.

Inverz irány



Nagy, színes terek, benne fehér logó? Miért ne?

Ez a logó olyan felületen mutat jól, ahol háttérben tudja "saját" színét használni.
Ott viszont magával ragadó.

6.

Geometrikus formák



Geometrikus formák ötvözése és különböző térbeni elhelyezése és egybetolása.

Ez az irány az örökkévalóságig fog élni vagy még tovább.

7.

Minimalista



Mondj többet, mutass kevesebbet.

Olyan irány, ami egyből megragad és mindezt a legegyszerűbb formában tálalja.

8.

Line art (vonalas logók)



Konzisztens használata azonos vastagságú íveknek.

Vicces és mégis modern. Jellemzően fiatalos felfogású newwave cégeknél populáris.

9.

Negatív tér



Ügyesen használva a legemlékezetesebb logó is lehet, ami mindig egyedi.

Modern cégek, blogok, social médiában előszeretettel használják.

10.

Vintage logó (retrós logók)



Erős érzelmeket gerjesztő múltba tekintő logóirány.

Tradicionális, nosztalgikus, autentikus.
 

További blogbejegyzéseinket itt olvashatod:


 
2017. 01. 06.

A színek üzenete

A színek hatással vannak ránk…  
2016. 12. 14.

2017 várható logó trendjei, készen állsz?

A tavalyi év munkáit, nemzetközi piac elemzéséit követve készítettünk egy kis segítséget azoknak akik jövőre szeretnék az arculatukat megújítatni vagy belekezdeni egy saját vállalkozásba és ahhoz szeretnének egy ütős brandet […]

Ajánlatkérés

- Munkatársunk keresni fogja Önt -

KÉRDÉSE VAN?