Hogyan közvetítsük a megfelelő márkaüzenetet?

Minden marketingtevékenység alapja, hogy hogyan határozzuk meg a márkánk üzenetét. Bár a többség úgy gondolja, hogy a vásárlók formálják, határozzák meg márkaüzenetet, hogy hogyan ítélik azt meg, a valóságban ez nem így van. MI tartjuk kézben ennek alakulását, mi formáljuk olyanná, ami a célunkat elősegíti. Ha okosak vagyunk nem várjuk meg hogy a közönség ki alakítson egy saját általuk értelmezett üzenetet, mi hangoztatjuk azt az első pillanattól kezdve.

És hogy hogyan is tudunk kristálytiszta üzenetet küldeni?

 

Tudd ki a célközönséged

Semmi nem fontosabb annál, hogy tudjuk hogy kiknek akarjuk eladni a szolgáltatásunkat, termékünket. Tudnunk kell hogy milyen az értékrendszerük, milyen a világnézetük. Ha be tudjuk azonosítani, hogy mi fontos a vásárlóinknak, akkor onnan a márkaüzenet tökéletesítése gyerekjáték.

Tudjuk, hogy mitől vagyunk egyediek

Azonosítsuk be, hogy mi az a plusz érték, mi az a kis extra, amitől egyedinek számítunk, amiben mások vagyunk mint a versenytársaink. Ha megvan az aduászunk, fektessünk rá hangsúlyt, közvetítse a megjelenésünk a megkülönböztető jegyünket.

Legyünk relevánsak

Miután meghatároztuk a célcsoportunkat nem áll meg a munka. Folyamatosan nyomon kell követi a szokásaikat, az ízlésükben beállt változásokat, és az arra ható tényezőket. Minderre szükségünk van, ha továbbra is lépést akarunk tartani a trendekkel, és meg akarjuk tartani a célcsoportunk érdeklődését

Legyünk önmagunk

A professzionális életben az egyik legrosszabb megközelítés, ha valaki másnak próbáljuk kiadni magunkat, másnak mutatni a márkánkat, mint ami az valójában. Be kell tudnunk vonzani a vásárlóinkat a saját értékeinkkel, máskülönben sosem lesznek márkahű vásárlóink.

Online bizonyíték

Minél több platformon bizonyítjuk, hogy azok vagyunk akiknek mondjuk magunkat, és olyan szolgáltatást nyújtunk mint ahogy azt reklámozzuk, annál jobb. Az egyik legjobb felület erre a közösségi médiákon való jelenlét, ahol like-olnak, kommentelnek, valamilyen kapcsolatba kerülnek velünk a fogyasztók. Ugyanilyen hatásos ha a weboldalunkon nyilatkoztatjuk a vásárlóinkat az addigi tapasztalataikról velünk.

Legyünk koncentráltak

Legyünk magunkkal őszinték. Ne ígérjünk be olyan dolgokat amit nem tudunk véghez vinni. Mindenki beleesik abba a hibába, hogy minél nagyobb közönséget szeretne megcélozni, ezért minél több területen szeretne kiemelkedő munkát nyújtani. Egy idő után ennek mi isszuk meg a levét, mert túlterheltek leszünk. Szorítkozzunk néhány fő területre, ahol tényleg kivételesek vagyunk

Mi is tapasztalatból mondjuk, hogy sok félreértéshez vezet, ha nem jön le egyértelműen a külvilág számára hogy mivel is foglalkozunk pontosan. Fordítsunk energiát arra, hogy legyen jól összeszedve a márkaüzenetünk, ez által sokkal hatékonyabbak leszünk.

Tetszett a cikk? Oszd meg bátran!

AJÁNLATKÉRÉS

Amennyiben kreatív, profi és egyedi tervezőt keresel jó helyen jársz.

Miben tudok neked segíteni? Csomagolástervezés, arculat/logó tervezés és teljeskörű grafikai tervezés.
Keressen bizalommal!

LEGUTÓBBI BLOG BEJEGYZÉSEIM
KÉSZEN ÁLLSZ A KÖZÖS MUNKÁRA?

Amennyiben ötleted, projected lenne számomra, lépj velem kapcsolatba és mondj el többet:

info@vadondesign.hu
+36 20 264 55 37
KÉSZEN ÁLLSZ A KÖZÖS MUNKÁRA?

Amennyiben ötleted, projected lenne számomra, lépj velem kapcsolatba és mondj el többet:

info@vadondesign.hu
+36 20 264 55 37